ساخت لپ‌تاپ با کمترین امکانات ( عکس )

فردی که در تصویر می‌بینید برادرک (صدرا) است. چند سال پیش که بالپ تاپ بیشتر کار می‌کردم٬ وی نیز خوشش آمده و با کیت آموزش زبان به عنوان کی‌برد٬ یک پوشه به عنوان مانیتور و مادربرد و کنترل از راه دور تلویزیون برای باز نگهداشتن لپ‌تاپ٬ و یک استوانه -که ظاهراً برای نگهداشتن فیلم دوربین عکاسی به‌کار می رفته- به عنوان CD ROM لپ تاپی برای خودش دست و پا کرده بود!

صدرا در حال تایپ!

صدرا

سی دی رام زیر دست راست

  1. #1 توسط کاوه در اکتبر 23, 2010 - 9:54 ب.ظ.

    خدا نگه داره واسه‌تون… خوشگل هم هست…

  2. #2 توسط حامد در اکتبر 24, 2010 - 12:40 ق.ظ.

    چه می شه کرد، ایرانیه دیگه!

  3. #3 توسط قرنفیل در اکتبر 27, 2010 - 1:02 ق.ظ.

    سلام
    مشکل من در گوگل ریدر هست
    در ستون سمت چپ نوشته مثلا 6 یعنی شش تا پست نخونده دارم اما وقتی روش کلیک میکنم در سمت راست که بایستی مطالب رو نشون بده مینویسه no unread items
    و وقتی all items رو میزنم اونوقت همه رو میاره
    برای اینکه فقط پستهای نخونده رو چک کنم باید new item رو کلیک کنم که فقط مینویسه has no unread items حالا من چیکار کنم

  4. #4 توسط milad73s در دسامبر 20, 2012 - 11:12 ب.ظ.

    :دی

پاسخی بگذارید

