نوید خوانساری: کارگردان GTA 3: Sanandreas

یلام.

امروز GTA sanandreas رو تموم کردم، قبوله دو سال دیر کردم، دوسال دیگه هم دیر می‌کردم چیزی نمی‌شد.

وقتی بازی تموم شد تیتراژش رو نزدم بره و نیگا کردم، به بخش کارگردان که رسید یک اسم خارجی بود + نوید خوانساری(اگر درست یادم باشه).

یک اسم “مریم” (Maryam) (یا شاید هم ماریام!) هم دیدم اما نام خانوادگیش رو نتونستم بخونم.

مشابه:
ایرانی ها تو فایرفاکس
Ramin Djawadi Biography

  1. #1 توسط علی در سپتامبر 2, 2010 - 3:38 ق.ظ.

    درست خوندی عزیزم، نوید خوانساری.
    من زیاد بازی نمیکنم(شاید سالی یک یا دو بازی رو تموم میکنم)، اما تقریبا همه بازی هایی که انجامشون میدم، آخرش اسم این بشر رو میبینم… سان آندریاس، مکس پین، مافیا(مطمئن نیستم توش بود یا نه!) و ….

    کلا باید بیوگرافی ایشون رو بخونم و برم بازی هایی که توی ساختش دست داشته رو بخرم D:

  2. #2 توسط علی در سپتامبر 2, 2010 - 3:40 ق.ظ.

    راستی، فکر کنم تو وایس سیتی هم بود D:

پاسخی بگذارید

