8 سوتی جالب

  1. برادرم 1 سالش بود. می‌خواست یک تخم مرغ آبپز را بشکند و بخورد. نمیدانست چکار کند، پدرم بهش گفت ”بزن تو سر داداش میشکنه”. در همون لحظه تخم مرغ رو میزاره زمین گرومپی با دوتا دستاش میکوبه تو کلّه ی مبارک بنده!
  2. همون برادرم که یک سالش بود مدتی قبل از مورد اول : دوتا شکلات داشت یکی تو دستش یکی تو دهنش، بهش گفتم «به من شکلات میدی؟» بعد شکلاتی که توی دهنش بود رو داد به من و اونی که تو دستش بود رو خودش خورد!!(این یکی قبلا به عنوان پ.ن در زیر مطلب آخرین کلمات نوشته شده بود)
  3. چند شب پیش توی رستوران یه بچه ای اسمش “سپنتا” بود، مادرش صداش میزنه، برادرم بلند میشه میگه 15 تا !
  4. داشتم به داداشم یاد میدادم چطوری یه نفر رو خفه کنه:
    – “متکا رو میزاری رو صورتش و محکم فشار میدی شروع میکنه به دست و پا زدن. وقتی دست و پاش قطع شد(دیگه دست و پا نزد) چند ثانیه نگه میداری تا بمیره بعد متکا رو بردار”
    – “وقتی دست و پاش قطع شه دیگه نمیتونه راه بره؟!”
  5. سریال فاصله ها : «من خیلی باهاش زندگی کردم چون میشناسمش»
    فکر کنم منظورش این بود: «من خیلی میشناسمش چون باهاش زندگی کردم»!
  6. همان سریال: «سرِه کار عباسی»
    منظورش «سرکار» عباسی بوده!
  7. اخبار شبکه تهران 26 تیر 1389 00:10 : “امیدورام بتونیم آلودگی نشتی رو از بین ببریم” منظورش “آلودگی نفتی” بوده دیگه:)؟!
  8. فیلم پسر کابلی از شبکه 2 پخش شد، توش یک جمله بود: «پدرم نصف عمرش رو صرف شناختن موجود پیچیده ای به اسم زن کرد». داداش کوچیکم تا این جملرو شنید فکر کرد که «موجود پیچیده» دیوی هیولایی غولی چیزیه و کلید کرد که «موجود پیچیده چه رنگیه؟»! این داستان هنوز هم ادامه دارد و هنوز متقاعد نشده که موجود پیچیده یک اصطلاحه نه یک موجود زنده!

پ.ن: سرایل فاصله ها آنقدر سوتی داده که بهتره بعداَ براش یک مطلب جدا بنویسم. من زیر هشت رو زیاد ندیدم ولی به نظر خیلی جذاب میاد. نظر شما چیه؟

پ.ن2: متاسفانه یا خوشبختانه تا اومدیم خیری به کسی برسونیم، پرشین گیگ بدون دعوتنامه شد. یعنی اگر دنبال جایی برای آپلود میگردید، بدوید!

,

  1. #1 توسط tjsoftware در ژوئیه 27, 2010 - 8:11 ق.ظ.

    مرسی دوست عزیز

  1. تاثیر سریال جراحت بر کودکان! « نوشته‌های گاه و بی‌گاه raindigital

پاسخی بگذارید

