حذف ویروس sal.xls.exe

بدترین ویروسی که به عمرم دیده ام… بسیاری از فایل های منو از بین برد…👿😦

یک ماه پیش کامپیوترم به این ویروس مبتلا شد. در آن زمان هیچ چاره ای نداشتم جز Remove دستی چون نه اینترنت درست و درمون داشتم و نه آنتی ویروس به روز شده. آستین رو زدم بالا، کد های زبان ماشین ویروس رو خوندم، دوتا برنامه VB نوشتم تغییراتی در Task manager بوجود اوردم و سرانجام در طول 20 دقیقه به صورت دستی و البته همزمان با کمک دو نرم افزار VB که نوشته بودم  ویروس لعنتی را نیست و نابود کردم(آفرین!)🙂

اما الان جزئیات هیچکدام از کارهایی را که کردم یادم نیست!(هزار آفرین!)

چند دقیقه پیش دوباره به این ویروس … مبتلا شدم، این دفعه مجبور شدم اینترنت رو بگردم. نرم افزار توپ(!) و کم حجمی پیدا کردم برای این کار. در 15 دقیقه کامپیوت شما اسکن میشه و با یک بار ری استارت همه چیز به حالت اول بر می‌گرده. آن را دانلود کنید به حجم 3.6 مگابایت:

بارگیری – Download

پ.ن: با توجه به اینکه این نرم افزار کاملا خودکاره و تقریبا تمام توان پردازشی رو به خودش اختصاص میده، من سریع تر عمل کردم(من ری استارت هم نکردم ولی این نرم افزار میکنه) :دی

  1. #1 توسط graphessional در ژوئیه 21, 2010 - 12:28 ق.ظ.

    با سلام خدمت همه ی خوانندگان،
    Graphessional قصد دارد اولین دوره ی مسابقات مقاله نویسی خود را با یک جایزه ی یکصد هزار تومانی برگزار کند. از تمامی وبمسترهای عزیز دعوت می شود در این مسابقه شرکت کرده و شانس خود را آزمایش کنند. در پایان دوره، برنده توسط رای بازدید کنندگان تعیین شده و مبلغ جایزه بصورت نقدی به حساب معرفی شده واریز خواهد شد. لازم به ذکر است که این اولین دوره ی برگزاری این مسابقات توسط ما بوده و تداوم این مسابقه در دوره های بعدی منوط به استقبال شرکت کنندگان و رای دهندگان گرامی می باشد لذا از همه ی دوستان خواهشمندم جهت رونق و تداوم این طرح تا حد ممکن، موضوع را با دوستان و نویسندگان در ارتباط، مطرح کنند.
    برای کسب اطلاع و پیگیری جریان با ما همراه باشید. http://graphessional.wordpress.com بخش مسابقات دوره ای Graphessional.
    نیز از شما مدیر محترم سایت خواهشمندم در صورت امکان مرحمت فرموده و این خبر را در قالب یک تاپیک در صفحه ی اصلی قرار دهید.
    برای همگی شادی و پیروزی آرزو می کنم.

پاسخی بگذارید

