اينترنت هايي خارج از خانه

سلام
بعد از مدت ها دوري از كامپيوتر و اينترنت، مي خوام مطلبي بنويسم در باره اينترنت هاي خارج از خانه.

1.كافي نت
اولين جايي كه به ذهن هركسي خطور مي كنه، كافي نت ها هستند كه بسته به مدت زماني كه در اينتر نت بوديد مبلغي رو پرداخت مي كنيد.
٢.اينترنت موبايل
با داشتن يك گوشي موبايل و يك سيم كارت 5 هزار تومني ايرانسل خيلي راحت به اين نوع اينترنت دسترسي پيدا كنيد.فقط به اين چند نكته توجه كنيد.
– بعد از اين كه سيم كارتتون رو فعال كرديد، با گرفتن شماره ي زير، يك اس ام اس براتون ارسال مي شه كه اگر طبق دستورالعمل آن عمل كنيد، تنظيمات GPRS براتون ارسال، وبه طور اتوماتيك نصب ميشه.
#3*140*
-نيازي به ثبت سيم كارت نيست و فقط بايد سيم كارتتون فعال باشه
-از Opera mini كه قبلا معرفي شده غافل نشيد
-شايعات رو باور نكنيد، اينترنت ايرانسل ارزونه-كاملا مجاني، من 6 مگ دانلود كردم دريغ از كسر كردن 1 ريال،اون هم وسط هفته
٣.اينترنت با كارت تلفن
اولين جايي كه چنين چيزي ديدم، يك دستگاه بزرگ آبي رنگ بود كه يك مانيتور لمسي(تقريبا 15 اينچي) با كي برد و وب كم(با قابليت عكس برداري)، محل قرار دادن كارت تلفن و دو پورت USB بود، در بخش اورژانس بيمارستان الغدير. غير از اونجا هنوز اين دستگاه رو جايي نديدم ولي بايد جا هاي ديگه هم باشه.
از شانس خودم بگم كه وقتي مي خواستم از دكه روبروي بيمارستان كارت تلفن بخرم، تموم شده بود يعني آخرين كارت رو يك نفر سي ثانيه قبل از من خريده بود.
٤.اينترنت مفتي فرودگاه!
در تعطيلات 5 روزه كه پيش اومده بود، موقع برگشت، در فرودگاه كيش، سه دستگاه مشكي رنگ با اندازه اي كوچكتر از دستگاه مورد ٣، با صفحه نمايش لمسي و كي بردي خيلي خوش دست البته بدون وب كم و USB پيدا كردم!
اتفاقا به داشبورد همين وبلاگ هم رفتم، اما باز هم از شانسم وقتي صحفه ارسال مطلب داشت LOAD مي شد، اتوبوس رسيد و بايد سوار هواپيما مي شدم

من در ايران فقط اين 4 مورد رو ديدم ولي موارد ديگري هم هست، مثلا در پاريس در تمام شهر اينترنت وايرلس هست كه با اكثر لپ تاپ ها، به طور رايگان مي بونيد كانكت شيد. در ضمن پاريس هم مثل تهران ترافيك داره، پس شهروندان مدت تقريبا زيادي مي تونند استفاده كنند.
موفق باشيد

, , , , , , , ,

  1. #1 توسط داود مظفری در ژوئن 16, 2008 - 12:57 ب.ظ.

    1- عزیزم ، درسته پاک کردی نظر قبلیمو ولی ضایعت می کنم .

  2. #2 توسط niaz در ژوئن 26, 2008 - 9:40 ق.ظ.

    با سلام و عرض ادب

    و تشکر از سایت خوب و مفیدتون

    می خواستم اگر مایل هستید با سایت شما تبادل لینک کنم

    فقط اگر لطف کنید موضوع لینکتون را برام بفرستید ازتون ممنون می شوم

    و لطف کنید لینک سایت ما را با موضوع درج آگهی رایگان قراردهید

    با تشکر و آرزوی موفقیت بیشتر شما

    http://www.takro.net

  3. #3 توسط ارش در ژوئیه 1, 2008 - 3:48 ق.ظ.

    ما كه با ايرانسل پا به اينترنت ميزاريم پول مي ياد؟

  4. #4 توسط سروش در ژوئیه 1, 2008 - 9:31 ق.ظ.

    سلام
    یک مورد دیگه رو از قلم انداختین
    اینترنت وایر لس رایگان در بعضی مکان ها راه اندازی شده
    در مشهد مجتمع الماس شرق – دانشگاه فردوسی و مجتمع تک دارن.

  5. #5 توسط حامی در ژوئیه 8, 2008 - 4:36 ب.ظ.

    اون مطلبی که در کورد تگهای ویندوز لایو رایتر بود رو من نفهمیدم …در ضمن وبلاگ دکتر مزیدی اینجا که من هستم (کرمانشاه ) چند وقتیه فیلتر شده .من خودم هم با اضافه کردن تگها مشکل دارم .لطفا راهنمایی کنید.اگه ممکنه

  6. #6 توسط payamsara.com در اوت 7, 2008 - 5:19 ب.ظ.

    سلام.

    آيا شما مايل به تبادل لينك هستيد؟
    در صورت تمايل به من email بزنيد تا من هم لينك شما را اضافه كنم.

    http://www.payamsara.com
    http://www.payamsara.com

    با تشكر.

  7. #7 توسط عادل رحیمی در سپتامبر 25, 2008 - 5:19 ب.ظ.

    سلام این اینترنت رایگان ایرانسل رو که برداشتن در ضمن بعضی از کافینت ها وایر لس دارن که ما با لب تاپ موبایل ( هر وسیله ی آداپتور دار دیگه ای) میریم و کیف می کنیم

    در ضمن من هم یه وب نامه ی کوچیک دارم تازه راش انداختم میخواستم ببینم میآی تبادل لینک ؟

  8. #8 توسط رضا در نوامبر 4, 2008 - 8:33 ق.ظ.

    سلام.خسته نباشيد ولي عيبت اينكه دير به دير سري به سايتت ميزني منم مدت 3 ماه كه جهان رايانه را راه انداختم .در اين جامعه به اصطلاح وبلاگ نويس من تازه كارم و اگر نظرم را بخواهي ميگم چرت نويس نه وبلاگ نويس چون اكثر وبلاگها شدند مخصوص هجو و جوك و sms و… موضوع وبلاگ من رايانه است با چاشني گيم و كلا مطالبي كه اين خلق جهان سومي را حداقل در حد ابتدائي كمي ارشاد كند به اين سو و از وبگردي الكي دور بشند .تو اين آشفته بازار باعث خوشحالي كه به وبلاگ شما برخورد كردم احساس كردم با هم هممسير هستيم و شما و پيوندهاي سايتتون رو لينك كردم و از سعي ميكنم سايتتان رو هر روز بررسي كنم به جهان رايانه من هم سري بزنيد واگر دوست داشتيد لينكش كنيد . به اميد ترقي روز افزون

  9. #9 توسط اسما در ژانویه 3, 2009 - 2:55 ب.ظ.

    سلام
    خيلي جالب بود
    اميدوارم كه به منم سر بزنيد(كه البته فكر نكنم نوشته هاي من مناسب آدم منظقي مثل شما باشه!!!!!!!)

  10. #10 توسط امید در مارس 26, 2009 - 3:06 ب.ظ.

    با سلام
    درخواست تبادل لینک دارم. در صورت موافقت لطفا پیام بگذارید.

پاسخی بگذارید

