نحوه تنظیم URL Suffix

سلام. من تا همین دیروز(همون 6/8/86 خودمون) نمی‌دونستم این اکستنشنی رو(URL Suffix) که نصب کردم رو چطوری تنظیم کنم. نه در کلیک راست گزینه ای داشت نه به تولبار چیزی اضافه می کرد و نه به منوی More Tools گزینه ای اضافه می‌کرد و نه جایی کسی نوشته بود که باید چطوری تنظیمش کرد.دیروز(می‌دونید که همون 6/8/86 هست) گفتم ای بابا چرا این همه وقت این راه به ذهنم نرسیده بود؟کدوم راه؟ این راه:

این کار ها رو کردم: رفتم روی منوی Tools کلیک کردم و Add-ons رو انتخاب کردم. آخرِ لیست اسم URL Suffix رو نوشته بود. روش کلیک کردم و بین دکمه هایی که زیرش ظاهر شده بود روی Option کلیک کردم.

===
آخرین مطلب امروز! آخرین مطلب هفته!

, , , ,

  1. #1 توسط New Folder در نوامبر 2, 2007 - 10:38 ب.ظ.

    سلام
    خوبی؟
    چه خبرا؟
    می گم پست قبلیت جالب بود
    من نمی دونستم هاست و دومین انقدر گرونه!!!
    من شاید حالا حالا ها آپ نکنم. راستش یه پروژه در دست اقدام داریم که اگه موفق بشیم پدر طرف در اومده!
    ممکنه تا دو هفته دیگه طول بکشه. چون تازه می خوایم بریم یاد بگیریم!!!
    بازم سر بزن
    مگه نگفتم اون نظر رو حذف کن؟!

  2. #2 توسط آی تی شوک در نوامبر 4, 2007 - 10:35 ب.ظ.

    سلام
    خوبی
    خوشحال شدم که از وبلاگم خوشت اومد خیلی ممنون

    من هم بزودی بخش لینک رو راهندازی میکنم.
    فعلا

  3. #3 توسط آی تی شوک در نوامبر 6, 2007 - 9:06 ب.ظ.

    manam webloge jalebeto be linkam ezafe kardam

  4. #4 توسط New Folder در نوامبر 10, 2007 - 6:13 ب.ظ.

    سلام
    خوبی؟
    قهری؟
    چرا دیگه سر نمی زنی؟
    یه مدته خبری ازت نیست!
    قهری؟

  5. #5 توسط kptools در نوامبر 11, 2007 - 9:40 ب.ظ.

    پس تو هم معتادی !

  6. #6 توسط Keshvary در نوامبر 20, 2007 - 7:56 ق.ظ.

    آقا مدتیه شما هم نمی نویسی ؟ نکنه چیزی شده ؟ نکنه مثل من معتاد فیس بوک شده بودی …

  7. #7 توسط هاشم در نوامبر 20, 2007 - 7:01 ب.ظ.

    با سلام خدمت به مدلرهای عزیز

    بنده قصد دارم بیش از 33 نقشه هوایپمای مدل بفروشم!
    علاوه بر اين نقشه ها حدود 150 عدد نقشه ديگر در مورد هواپيماهاي مدل (ورزشي، الكتريكي، هواپيماهاي قديمي، سوختي و…) نيز به صورت دسته بندي شده ، دو عدد كتاب آموزشي در مورد هواپيماي مدل (بیش از 200 صفحه) بيش از 420 عدد عكس از هواپيماهاي مدل كه 95% آنها به صورت والپيپر مي باشند، 15 عدد كليپ از پرواز هواپيماهاي مدل، چندين برنامه در مورد هواپيماهاي مدل به همراه چندين راهنما در مورد سر هم كردن قطعات هواپيما به صورت رايگان همراه نقشه ها تقديم خواهد شد.

    تعداد زیادی آموزش به صورت فارسی هم به مجموعه اضافه شد: آموزش ساخت هواپیمای مدل رادیو کنترل، آموزش ساخت بال هواپیما، آموزش روش نقشه خوانی و درک آن، آموزش کار با فوم، ترمیم و تعمیر هواپیمای مدل و …

    قیمت: فقط 6 هزار تومان
    و شبيه ساز پرواز مايكروسافت ورژن 10در 2 DVD نيز
    فروخته خواهد شد. كساني كه مايل به تهيه شبيه ساز پرواز نيز مي باشند مي توانند 3 هزار تومان ديگر واريز كنند تا شبيه ساز پرواز براي انها هم ارسال شود.
    لطفا مبلغ را واريز كنيد به:
    بانك صادرات، حساب سپهر به شماره: 0202071090000 به نام رضوان ابونجمي.
    لطفا از روي فيش پول واريز شده اسكن يا با دوربين عكسي ازش بگيريد و ايميل كنيد
    ایمیل:
    hashemp206@yahoo.com
    با تشکر

پاسخی بگذارید

