transparent کردن بک گراند png در IE6 بدون کد اضافه HTML

سلام. الان برای یکی از پروژه های کوچک php ایم داشتم یک اینترفیس طراحی می کردم که به این نکته جالب برخوردم! روش ذخیره کردن تصویر png با فتوشاپ، در ترنسپرنت(شفاف) شدن زمینه تصویر در مرورگر IE6 تاثیر داره(یعنی آبی نشه). فقط کافیه قبل از ذخیره کردن فایل در منوی Image از زیر منوی Mode گزینه Indexed colors را انتخاب کنید، بعد در پنجره جدیدی که باز می‌شه، بدون تغییر دکمه ok رو بزنید. تمام شد!
===
به زور تونستم هر جمعه ساعت 11 ونیم تا 12 ظهر به اینترنت دیال آپ وصل شوم!
ولی تو این مدت کم میشه فید هارو خوند و ایمیل ها رو جواب داد.

del.icio.us Tags: , , , ,

, , , ,

  1. #1 توسط امیر در اکتبر 26, 2007 - 6:23 ب.ظ.

    می دونم که شما مشکلی ندارید ولی از شما خواهش می کنم مرا لینک کنید یکذره راه را برای تازه کارا باز کنید خواهش می کنمچه لینک کردید چه نکردید در بخش نظرات وبلاگم بگید اما اگر خواستید مرا لینک کنید با نام (دانلود نرم افزار و مطالب جالب دنیای کامپیوتر )زحمت بکشید ضمنا اگر مرا لینک کردید در بخش نظرات بگید تا من هم شما را لینک کنم

  2. #2 توسط شبستان در اکتبر 26, 2007 - 11:03 ب.ظ.

    حالا چرا به زور؟! مثله اینکه عادت نداری زیاد زجر بکشی! ها؟!!
    من که الان ADSL گرفتم دارم حال میکنم. ولی اون موقع که من دایال آپ داشتم تو ADSL داشتی. پس بکش!!

  3. #3 توسط javad33 در اکتبر 27, 2007 - 2:39 ب.ظ.

    میتونم بپرسم که شما دقیقا تخصصتون چیه؟

  4. #4 توسط New Folder در اکتبر 28, 2007 - 5:31 ب.ظ.

    والا ما که از این پست های اختصاصی تو سر در نیاوردیم! راستی پادکست چیه؟
    مرسی که لینک کردی. من اصفهانی هستم. تو کجایی هستی؟

  5. #5 توسط New Folder در اکتبر 28, 2007 - 5:34 ب.ظ.

    آخ! ببخشید! شرمنده!
    حواسم نبود گفتی پابلیکش نکردم!
    نظر قبلیه رو Delete کن.

  6. #6 توسط اپاتان -Opatan در اکتبر 29, 2007 - 11:55 ب.ظ.

    نکته جالبی است
    البته من که خودم مدت هاست دیگر از IE استفاده نمی‌کنم و به جای آن از فایرفاکس استفاده می‌کنم ولی طراحی برای هر دو اینها سخت شده.
    جالب است گاهی صفحه‌ای که برای IE 6 طراحی شده با IE 7 کارنمی کند و بالعکس.
    واقعا که معلوم نیست مایکروسافت دارد به کجا می‌رود

پاسخی بگذارید

