تمرین من برای پاد کست

دیروز داشتم تمرین می کردم برای درست خوندن یک متن، یک ساعت داشتم ضبط می‌کردم! هی می‌خوندم هی گوش می کردم!

پادکست توی شرایطی که من دارم مفید ترین چیز برامه؛ چون می‌تونم برزیمش توی ام پی تری پلیر و همه جا با خودم ببریمش.بدون هیچ درد سری. در تعجبم چرا کسانی مثل دکتر مزیدی و محمد رضا و کافه آی تی و من(!) هنوز پادکست ندادن! شاید مثل من هنوز موضوع مناسب پیدا نکردن؛ نظر شما چیه؟ شما نمی‌خواید پادکست بدید؟حتی برای دل فندقیِ (تنگ برای اینترنت) من![دلم از بس تنگ شده اندازه فندق شده!]

بی ربط: حرف تعریف «شاسخین» توی آلمانی das می باشد است.

Ich lieben das chaßgin.

من شاسخین را دوست دارم(گرامر جرمنی شو که اشتباه نکردم؟نـِـه) ch=ش g=خ

  1. #1 توسط علیرضا در اکتبر 26, 2007 - 7:25 ب.ظ.

    منتظرم پادکست شما را بشنوم

  2. #2 توسط itcaffe در اکتبر 27, 2007 - 11:20 ق.ظ.

    سلام ،
    آقا من بيشتر حمايت مي كنم از پادكست سازان ، پادكستت رو كه هوا كردي بده ما هم بذاريمش در انظار عموم .🙂
    موفق باشي

  3. #3 توسط کمال در اکتبر 28, 2007 - 12:22 ب.ظ.

    حالا چه ربطی به شاسخین داشت؟

    هیچ ربطی نداشت

  4. #4 توسط محمدرضا در نوامبر 2, 2007 - 12:16 ق.ظ.

    سلام

    محمد جان والا من دوست دارم داشته باشم ولی اینترنتم اجازه نمیده…😉

    موفق باشی !

  5. #5 توسط amirhoseindmt در مارس 6, 2008 - 11:22 ب.ظ.

    ممد جان نمي دونم چي بگم!خيلي دوست دارم باهات كمي درد دل كنم پسر خيلي خوبي هستي.ولي كاش كمي بيشتر منو درك مي كردي هر چند انجا نمي شه خيلي چيزهارو گفت.به هر حال دوستت دارم خيلي زياد.

پاسخی بگذارید

