من الان تو اینترنتم؟!

الو… 123 تست می کنیم!

من واقعا تو اینترنتم؟ توهم نیست؟ از مهلت قرار داد گذشته ها!

خدا کنه فردا هم همینطوری باشه!

  1. #1 توسط New Folder در اکتبر 24, 2007 - 7:15 ب.ظ.

    سلام
    خوبی؟
    فحش نوشتن هم ایده جالبیه (البته در حد متوسط)

  2. #2 توسط New Folder در اکتبر 24, 2007 - 7:15 ب.ظ.

    معلومه که مدیر معاونا از پسمون بر نمی یان! یکی از افتخارات بچه های مدرسه ی ما همین زیر حرف زور نرفتنشونه!!!
    (الان شدیدا تو جو درس رستم و اسفندیار بودم!)

  3. #3 توسط New Folder در اکتبر 24, 2007 - 7:20 ب.ظ.

    Red Code خودش این رنگ رو انتخاب کرد!
    من و Trojan هم همینطور. ولی Nimda حق انتخاب نداشت. چون من می گفتم حتما باید زمینه تیره باشه اجبارا سفیدش کردیم! D:

  4. #4 توسط New Folder در اکتبر 24, 2007 - 7:21 ب.ظ.

    اگه من لینکت کنم تو هم لینکم می کنی؟
    راستی کلاس چندمی؟
    ریاضی یا تجربی؟

  5. #5 توسط شبستان در اکتبر 25, 2007 - 10:25 ب.ظ.

    خب استفاده میکردی دیگه!

پاسخی بگذارید

