نسخه موبایل وبلاگتان را هوا کنید!

سلام.

داشتم رد دو در دو چرخی میزدم که به این سایت رسیدم. در این سایت به راحتی برای وبلاگتان نسخه موبایلی درست می کنید. ثبت نام بسیار بسیار ساده است و در سایت از تکنولوژی آژاکس استفاده شده که سرعت را به حد اکثر می رساند.

شما هم همین امروز ثبت نام کنید!

لینک نسخه موبایلی وبلاگ من: http://wap.r2w.ir/481

=====
در حال لذت بردن از آخرین ساعات اینترنت هستم! خدا فظ شما. شاید برای چند ماه. دعا کنید من نمیخوام ترک کنم! هفته ای 1 ساعت دیال آپ هم بسمه ولی کلا از اینترنت قطع نشم😦

  1. #1 توسط New Folder در اکتبر 22, 2007 - 6:35 ب.ظ.

    سلام
    ببینم بلاگفا مگه چشه؟
    تو که تو همه پست ها نظر دادی می خواستی این آخری رو هم ببینی دیگه!
    دوست داشتی بازم سر بزن!

  2. #2 توسط شبستان در اکتبر 22, 2007 - 7:47 ب.ظ.

    رفتی؟ ! من تازه آمدم!!

  3. #3 توسط bizbloger در اکتبر 22, 2007 - 8:15 ب.ظ.

    داري ميري كوير!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

  4. #4 توسط Tram در اکتبر 22, 2007 - 10:08 ب.ظ.

    رییس کجا تشریف می‌بری؟ من تازه کشف‌ت کرده بودم!
    ما مدتهاس که هوا کردیم!

  5. #5 توسط New Folder در اکتبر 23, 2007 - 4:58 ب.ظ.

    سلام
    معلومه که پس بر نمی یان!
    فکر کردی اگه می تونستن با ما هر کار دلشون می خواست بکنن, مدرسه ی ما انقدر با حال می شد؟
    یکی از افتخارات ما اینه که تا حالا هیشکی از پسمون بر نیومده!

پاسخی بگذارید

