پته ریزان!

چند وقت بود دنبال یه سایت خود میگشتم که پروفایلمو توش بزنم اما خوشبختانه آقای کشوری مارو به یک بازی دعوت که باید پروفایلمونو بنویسیم! پس بخوانید:
===
خودتو معرفی کن : من محمد جعفر هستم. مدیر اینجا. وردپرس رو دوست دارم. بقیه اطلاعات پایین هست.
فصل و ماه و روزی که دوست داری : روز تولد خودم و داداشام . تعلیلی تابستون و زیبای های پاییز و بهار و برف هایی که سه سال یه بار تو تهران میاد!
رنگ تو : نارنجی
غذای مورد علاقه : همه چی دوست دارم. مخصوصا قورمه سبزی و کرفس و کلا غذاهایی که توش گوشت باشه!
موسیقی مورد علاقه : زیاد علاقه ندارم ولی به یان تیر سن و زد بازی ارادت خاصی دارم🙂
بدترین ضد حالی که خوردی : ضد حال که زیاد خوردم ولی یکیش این بود: شده بودیم سرگروه کل علوم، رفتیم نمره هارو بزنیم تو کامپیوتر اومدیم روشن کنیم، دیدیم کِیس کامپیوتر نیست؛ خلاصه ضایع شدیم و پیچوندیم رفت😀
بزرگترین یا قولی؟ که تاحالا دادی : مگه مخم تاب دارهد که با قول های بزرگ خودمو تو دردسر بندازم؟😕
ولی امروز تو استخر نزدیک بود ساعت 65 هزارتومنی دوستم رو گم کنم :دی اگه میدونستم انقدر می ارزه ازش نمیگرفتم :دی
بزرگ ترین فولی که دادی: همین الان بد ترین خاطرم رو برعکس جلوی بهترین خاطرم نوشتم!
ناشیانه ترین کاری که کردی : بچه که بودم تمام اسباب بازی هایی که دوست داشتم رو تیکه تیکه می کردم، بعد که از مکانیک و الکترونیکش سر در میوردم نمیتونستم جمعش کن. یکی رو هم که با گوشتکوب افتادم به جونش!
تازگیا یه کار دیگه هم کردم بسی ناشیانه بود، حالا بماند!
بهترین خاطره ی زندگیت : مسافرت ها ؛ مخصوصا اردو یزد!
بدترین خاطره ی زندگی : قرار بود بهترین باشه ولی شد بدترین… توی المپیاد علوم اول شده بودم، نمره دوستم با من عوض شده بود، زود خودم رو رسوندم و قبل از این که عکس بندازن جا ها عوض شد. برای خودم خوب بود ولی بعدا فهمیدم که اون دوستم این خاطره رو به عنوان بدترین خاطرش نوشته.الان عذاب وجدان دارم!

رفتیم شمال جاتون خالی زنبورگاوی 3 بار در دماغم و انگوشت کوچیکه دست چپ به علاوه کف دست راستم رو نیش زد😦 یک بادی کرد، همه فکر میکردن من مادرزادی اینطوریم همش نگاها رو من بود! خودم میرفتم جلو آینه گریم میگرفت!
شخصی هست که بخوای ملاقاتش کنی : دوستان وردپرسی رو توی جشن آزادی نرم افزار سال بعد.
برای کی دعا میکنی : خودم، خانوادم] هرکسی رو که دوستش دارم، سازندگان لینوکس(امروز[منظور آخرین روز ماه رمضان هست که این مطلب نوشته شد و تا الان پست نشده بود] دم افطار دعاشون کردم!)
به کی نفرین میکنی : هیچکی.
وضعیتت در ۱۰ سال آینده : یا زنده ام یا مرده!
===
اضافه شده توسط خودم شما هم میتونید بنویسید هم میتونید ننویسید. اصل کاری سوال های بالاست بجز «بزرگترین فولی که دادی»!

چه نوع فیلم هایی دوست داری: ترسناک ، فانتزی ، کمدی ، کاراگاهی
چند تا فیلم که خیلی دوست داری رو بگو: اگه میتونی منو بگیر(Catch me if you can) ، روز های طلایی(روز اول می) ، آتش بس ، شکارچی ذهن ، کمیسر لسکو ، تن تن و میلو! ، …
چه کارهایی رو دوست داری: مدیریت ، نوشتن ، تیر اندازی ، عکاسی، انفجار :دی البته چهارشنبه سوری نمیرم بیرون.
===

آخ آخ دعوت نکردم!درست حسابی پتتونو بریزید رو آب یکی دوتا گزینه هم مثه من اضافه کنید قشنگ ببینیم با کی طرفیم.
نوبلاگ
کافه آی تی
لوکادیوم
خیلی از کسانی که میخواستم دعوت کنم رو ذهن خاکستری دعوت کرده بود. مزیدی هم دوست دارم بیشتر بشناسم ولی… وقتشو نداره(خوش بینانه بگیم)

این هم از پ.ن امروز ما: بيش از حد عاقل بودن، کار عاقلانه اي نيست!

  1. #1 توسط مجازاتگر در اکتبر 17, 2007 - 3:42 ق.ظ.

    اين روزها عجب پته‌اي بر آب مي‌بينيم، پته ريزونه😀

  2. #2 توسط Ehsan Moslehi در اکتبر 17, 2007 - 8:56 ق.ظ.

    آقا من‌ چندین سال تحت شکنجه‌های مامورین سیا توی گوانتانامو پته‌م و نریختم رو آب حالا می‌خوای اینجا جلوی این همه آدم که تازه احتمالآ زن و بچه‌ی مردمم از بغلشون رد می‌شه خودم و لخت کنم؟

  3. #3 توسط Keshvary در اکتبر 17, 2007 - 3:40 ب.ظ.

    من تهران نیستم الانم کافی نتم . ولی از اینجا هم معلومه که خوش خوراکیا …

  4. #4 توسط MEHRSHAD در ژانویه 22, 2008 - 8:21 ب.ظ.

    با سلام به تمام کاربران این وبگاه . . .

    اگر دارای شرکت می باشید و میخواهید وب سایت بزنید

    و هزینه زیادی انجام دهید قبل از هزینه کردن وب سایت

    زیر را ببینید . . .
    http://www.BazarSanat.com
    Shomareh Mobile Modiriat Site = 09125222404

  1. پته بازی « کافه آی تی

پاسخی بگذارید

