بازتاب رفت تابناک آمد

پس از فیلتر کردن بازتاب و پلمب کردن دفتر این سایت بنا به درخواست دولت جمهوری اسلامی ایران، سایت جدید این گروه یا شرکت یا … رو بگذارید افتتاح شد.

درکل خیلی خوشحال شدم که این سایت(بازتاب) کار خودش رو دوباره از سر گرفت ولی چیزی که من رو دوچندان خوشحال می کنه استفاده بهتر از CSS و درست کردن فونت ها، خوانایی سایت را دو چندان کرده. من که اسمش رو میزارم بازتاب2!(بر وزن WEB2)

این سایت جای توضیح زیادی نداره. فقط شما رو دعوت بیه بازدید از چند تا لینک می کنم:
پیام سیاسی اغما چه بود؟
چرا تابناک؟
در بالاترین
این پست رو تقدیم میکنم به پدر عزیزم که خوراکش بازتاب بود😀 !

  1. #1 توسط mrkhalili در اکتبر 16, 2007 - 4:37 ب.ظ.

    تاب باز
    باز نام
    تاک ناز

  1. تابناک یا بازتاب

پاسخی بگذارید

