چش قشنگ!

سلام. خواستم از پیر وردپرس، پدر وردپرس، دکتر بی کار وردپرس(دکتر جون بهت بر نخوره ها، ولی کدوم دکتری صب تا شب تو اینترنته؟) الگو بگیرم و به معرفی پیکاسا بپردازم، البته نه از راه یانگوم(!) و کامران و هومن! خواستم آلبوم های خودمو بزارم. مگه چشه؟خیلی هم خوبه. مزیدی هم خودش آۀبوم زده ولی چیزی توش نیست:D)

من سر از کار این فیلترینک در نیووردم. این عکس بچه ژاپنی ها رو بخوای سرچ کنی(البته کارتونی به سبک شکل مقابل!) باید کلمه Ani*me رو که فیل‌طر است رو سرچ کنید. می‌ترسم من هم به دام بیفتم. ولی نمی‌افتم چون باور دارم! 21 عکس

همینطور عکس چش! رو آپلود کردم البته بعید میدونم فیل‌طر بشه. 22 عکس
بازم عکس هست ، یعنی آلبوم که می‌تونید ببینیدشون.

کارتون ژاپنی
چش قشنگ!

  1. #1 توسط raoros در اکتبر 8, 2007 - 8:23 ب.ظ.

    ای ول عکس قشنگ
    پیکاسا قشنگ
    ا!!!

  2. #2 توسط تورک دونیاسی در اکتبر 9, 2007 - 7:26 ب.ظ.

    مرسی

  3. #3 توسط شیخ الشیوخ در اکتبر 10, 2007 - 2:42 ق.ظ.

    حس می کنم باید فاتحه ی خودت را بخوانی که دکتر بسی خشمگین خواهد شد

    برام جالب بود، خودم حس می کردم به دکتر توهین شده، بار اون دو تا کلمه رو بر میدارم اما دکتر انگار خوشش آمد😀
    یک لینک کوچولو به این مطلب داد شد رتبه سوم توی کل وردپرس فارسی!

  4. #4 توسط bizbloger در اکتبر 10, 2007 - 2:21 ب.ظ.

    محمد جعفر عزيز! اون پستي كه در مورد كمبودهاي وردپرس داشتي به شدت منو تحت تاثير قرار داد! خيلي گريه كردم! خوابم برو! يه آقايي نوراني با شال سبز اومد بالاسرم و گفت پاشو يه البوم تو پيكاسا راه بنداز! اين البوم نظر كردس! قدرشو بدونين!

    پس هاردمون با حدود 250 تا عکس تبرک شد! اون آقاهه بهتون ADSL هم دادن، یا داشتین؟

  5. #5 توسط شبستان در اکتبر 11, 2007 - 11:43 ق.ظ.

    من که از این عکسای بی ناموسی نگا نمیکنم!
    اینو دیدی: http://picasaweb.google.com/Tacuma811
    البته نمیدونم این همونیه که مزیدی هم گفت یا نه.

    وای چقدر Anime manga!
    خوارکمه!
    همرو دانلود می کنم

  6. #6 توسط deidara در سپتامبر 24, 2009 - 5:23 ب.ظ.

    http://www.deidara.blogfa.com/

    http://www.nuada.blogfa.com/

    اینا وبلاگ های من هستن اگه خواستی میتونی بهشون یه سر بزنی وب های باحالین

پاسخی بگذارید

