خلاء های وردپرس

سلام.

اگر نگاهی به لیست برترین پست ها، برترین وبلاگ ها و… بیندازید میبینید که وبلاگ ها اکثرا در باره IT و گاهاً سیاسی هستند، این تنوع رو از وردپرس میگیره، البته تنوع زیادی هم خیلی جالب نیست.

1- دانلود تخصصی
شاید هم من ندیدم. منظورم وبلاگی هست که فقط و فقط و به طور تخصصی، نرمافزار برای دانلود قرار بدهد. شاید تک وبلاگی هم که در این زمینه فعالیت می‌کند این باشد.

2- برنامه نویسی
هستن ولی نه به طور کامل، مثلا 1/10 مطالب وبلاگ اختصاص داره به برنامه نویسی. هر زبانی. PHP باشه که بهتر! زبان مورد علاقه+زبان برنامه نویسی وردپرس!

3- هک
زیاد خوشم نمیاد ازش، البته نا گفته نماند هک هم می‌کردیم.( دقت کنید، فعل زمان گذشتس مال تابستون پارسال ) فکر کنم تک وبلاگی که در این زمینه فعالیت می‌کند

4- موسیقی
انقدر مبحث پر طرفداری هست که اگر وبلاگی در این باره زده بشه حد اقل در لیست 100 وبلاگ برتر روز به نمایش در میاد.

5- هوا فضا
مبحث مورد علاقه من که کلا تو اینترنت کم هست. نمونه ورد پرسی: هوا پیما های مدل – نمونه بلاگفایی: جت
که البته مطمئنا به دلیل کمبود وقت دیر به دیر آپدی می‌شوند چون کسانی که در این زمینه ها فعالیت می‌کنند تحصیلات دانشگاهی دارند و کمتر فرصت میکنند که به وبلاگ برسند.

6- سرگرمی
منظورم از سرگرمی کپی پیست کردن جک با رنگ و فونت های نا منظم نیست :-& منظورم یک وبلاگی که به همه موارد بپردازد: لطیفه، موسیقی، کلیپ موبایل، کلیپ فلش و… مثل سایت OKEY.IR

7- گرافیک کامپیوتری
مبحثی که همه خلا نبودن آن را حس می‌کنند. مثلا وبلاگ گرافیک سه بعدی. خودم به شخصه فتو آرت ، آقا محمد حسن رو دعوت کردم که تا چند وقت دیگر وردپرس را نور باران می‌کنند! ( آقا محمد منتظرتیم. از طرف جمع وردپرسی ها ! )

8- فتو بلاگ
تنها وبلاگ یا بهتر بگم فتو بلاگی که داره خوب عمل میکنه و با وردپرسی ها مَچ شده(اصطلاح بهتر ندارین؟ سازگار هم خوبه بجای مچ)، جناب تابلو هست که فقط چیزای تابلو می زاره(!). جای عکسای یک عکاس حرفه ای خالیه! این عکس ها را هم ببینید این ها هم همینطور

9- وبلاگ های گروهی در هر زمینه ای
خیلی خوبه که چند تا دوست، یا آشنا یا چند نفر که در یک زمینه فعالیت می‌کنند، یا هم یک وبلاگ گروهی راه بندازند، اینطوری خیلی اطلاعات گسترده تر و بهتری جمع می‌شه. مثلا تمام آی تی نویسان وردپرس یک جا جمع شن، هر مطلبی که تو وبلاگشون میزنن، تو وبلاگ گروهی هم بزنن. کمی شبییه دو در دو( اون اول کارش، یادمه دومینش به میهن بلاگ وصل بود و مطلب از اینور و اونور کپی میکرد ولی کلاً تغییر یافت)

10- نداریم. تنها برای تکمیل لیست و سر کار گذاشتن شماست!😀 (با نمک)

پیشنهاد میدم وبلاگ های خوب رو در این زمینه ها به وردپرس دعوت کنیم، ذکر این نکته هم میتونه برای همه جالب باشه که مطالب قبلیشون رو می‌تونند با همون تاریخ انتشار قبلی منتقل کنند. از جمع دوستانه وردپرس هم بگین. یادتون نره بهتره SELECTIVE باشه.(رو حرف مزیدی حرف نزن وگرنه پخ پخت می‌کنم!)

  1. #1 توسط محمد در اکتبر 7, 2007 - 3:53 ب.ظ.

    این یکم اشکال داره. اشتباهه پایینی رو بخونید.
    والا من هرجا از ودپرس تعریف می‌کنند می‌گن که پورسانت می‌گیری؟
    بعدا اگر راه ساده‌تری برای انتقال آرشیو وجود داشته باشه خیلی‌ها را می‌شناسم که میان وردپرس. من خودم چه مصیبتی کشیدم که 10 تا 10 تا مطالب را از بلاگفا گرفتم و به وردپرس آوردم، سر آخری هم نیمی از مطالب موند تو بلاگفا تا یه روزی مورد عنایت قرار بگیره و حذف شه!
    اگه می‌شد یه ربات طراحی کرد که کل آرشیو یه وبلاگ را بخونه و به صورت یک فرمت استاندارد تحویل بده خیلی خوب می‌شد. مثل این سایت‌هایی که ویدئو‌های یوتیوب را می‌گیرند و بافرمت دلخواه پس می‌دهند.

  2. #2 توسط محمد در اکتبر 7, 2007 - 3:53 ب.ظ.

    والا من هرجا از ودپرس تعریف می‌کنم می‌گن که پورسانت می‌گیری؟
    بعدا اگر راه ساده‌تری برای انتقال آرشیو وجود داشته باشه خیلی‌ها را می‌شناسم که میان وردپرس. من خودم چه مصیبتی کشیدم که 10 تا 10 تا مطالب را از بلاگفا گرفتم و به وردپرس آوردم، سر آخری هم نیمی از مطالب موند تو بلاگفا تا یه روزی مورد عنایت قرار بگیره و حذف شه!
    اگه می‌شد یه ربات طراحی کرد که کل آرشیو یه وبلاگ را بخونه و به صورت یک فرمت استاندارد تحویل بده خیلی خوب می‌شد. مثل این سایت‌هایی که ویدئو‌های یوتیوب را می‌گیرند و بافرمت دلخواه پس می‌دهند.

  3. #3 توسط محمد در اکتبر 7, 2007 - 4:01 ب.ظ.

    آقا فکر کردم که ارور داد دیگه کامنت نیومد و باخیال راحت اصلاح کردم و دوباره فرستادم. لطف این کامنت + کامنت اولی را دلیت نما! :‌)

    دیلیت نمینماییم😀 مینویسیم اشتباه است😀

  4. #4 توسط محمدرضا در اکتبر 7, 2007 - 5:26 ب.ظ.

    سلام…

    من هم با این کار موافقم و سعی خودم رو برای دعوت دیگران به وردپرس می‌کنم…

    موفق باشی😉

  5. #5 توسط raoros در اکتبر 7, 2007 - 6:18 ب.ظ.

    سلام🙂
    ممنونم که یادی از من کردید🙂
    ترک بک هم هم برای یک پست خاص می ده انگار.
    کار خوبی کردید، منظورم همین معرفی هاست، وردپرس خیلی خوبه چون تعدادمون هم زیاد نیست، همدیگه رو خوب می شناسیم دیگه (منظورم بلاگهای همدیگه است)، بعد فکرشو بکنین، وقتی این سرویس هم تو ایران همه گیر بشه، ما ها جزو پیشکسوت ها به حساب میایم، چه حالی می ده!
    البته جناب مزیدی که در صدر لیستمون قرار می گیرن 😀

  6. #6 توسط moryabdi در اکتبر 7, 2007 - 6:58 ب.ظ.

    ممنون از معرفی…
    موفق باشی

  7. #7 توسط آی تی شوک در اکتبر 7, 2007 - 7:16 ب.ظ.

    سلام
    در حال تدارک وبلاگی که در ضمینه ی دانلود تخصصی کار میکنه هستم به شرطی که زمان با من یار باشه.
    خیلی خیل جالب بود.
    http://www.itshock.wordpress.com/

  8. #8 توسط Ehsan Moslehi در اکتبر 12, 2007 - 1:47 ب.ظ.

    کم کم اینام درست می‌شه

  9. #9 توسط Keshvary در اکتبر 12, 2007 - 6:32 ب.ظ.

    خيلي کار قشنگي کردي .

پاسخی بگذارید

