دفترچه یادداشت گوگلی

نام سرویس: دفترچه یادداشت – notebook
کار اصلی: ذخیره یادداشت های مهم و ضروری به صورت طبقه بندی شده
آدرس دستیابی: http://google.com/notebook
توضیحات بیشتر:

این مطلب در باره یکی از سرویس های گوگل است که کمتر به آن توجه شده و در عین حال بسیار کاربردی است. از امکانات اولیه آن امکان نوشتن یک متن و نوشتن یک پا نویس برای آن نوشته را میتوان نام برد. شما می‌توانید دفترچه تان را قسمت بندی کنید، یعنی Section بسازید. هر یادداشت میتواند خارج از یک Section یا داخل یک Section نوشته شود.همچنین می‌توانید چندین دفترچه داشته باشید؛ متن ها را ویرایش کنید، رنگ آنها را عوض کنید، سایز آنها را عوض کنید و…

googleدر سایت گوگل به جست و جوی یک عبارت بپردازید، مثلا Flower، سپس نتایج را مشاهده کنید، لینکی به این صورت خواهید دید که در صورت کلیک بر روی آن میتوانید در رابطه با آن سایت متنی در دفترچه خود اضافه کنید. یا اینکه اکستشن فایر فاکس آن را نصب کنید(من نتونستم، اگر شما تونستید، لطفا بگید چی کار میکنه)

در ضمن امکانات خصوصی سازی و Public کردن برای همه یا Public کردن برای چند ایمیل خاص هم وجود دارد. (در اسکرین شات ششمی)

در زیر می‌توانید چند تا اسکرین شات از نت‌بوک من رو ببینید:
[+] [+] [+] [+] [+] [+](امکانات به اشتراک گذاری)

در همین رابطه:

گوگل داکز
پیکاسا وب
گوگل ریدر
گوگل فون (آی فون گوگل)

  1. #1 توسط محمدرضا در اکتبر 3, 2007 - 1:50 ب.ظ.

    سلام

    مطلب جالبی بود😉

    اکستنشن اون رو من دیشب نصب کردم… کارش اینه که دیگه احتیاجی نیست وارد اکانتت بشی، از همون فایرفاکس می‌تونی توش اطلاعات بفرستی🙂

    موفق باشی

  2. #2 توسط محمدحسن در اکتبر 4, 2007 - 12:46 ب.ظ.

    سلام
    ممنون که اون اسم رو برام چک کردی
    فعلا دارم به یه اسم خوب فکر میکنم.
    هر وقت اومدم خبرت میکنم😉

  3. #3 توسط کامیار در اکتبر 6, 2007 - 12:20 ق.ظ.

    این عبارت Note This رو دیده بودم ولی تا حالا نمیدونستم به درد چی میخوره!

  4. #4 توسط مجازاتگر در اکتبر 7, 2007 - 3:52 ب.ظ.

    كلي حال كرديم كه دوستان وبلاگ نويس با تمام سرويسها تقريباً آشنا شدند، اين روزها خيلي سرم شلوغه، دارم بار سفر مي‌بندم :دي
    موفق و پيروز باشيد.

  1. Google Docs - بازی گوگلی « گویا آی تی
  2. شبستان

پاسخی بگذارید

