بازی وبلاگی-مخصوص بیماران گوگلی

سلام. امروز تو کلم بود برا ویکی پدیا بازی راه بندازم، از گویا آی تی شنیدم که راه افتاده، ولی بی خیال نشدم تا الان که به ذهنم رسید یک بازی برای بیماران گوگلی مثه خودم درست کنم و توش ابزار هایی که بین کاربران کمتر استفاده می‌شوند رو معرفی کنیم. مثل همین مطلب که راجع به گوگل پیجز نوشته بودم، هرکسی هم مطلبی قبلا در این باره نوشته بوده می‌تونه خبر بده لینکش گذاشته بشه.حتما هم لازم نیست یک سرویس گوگل رو معرفی کنید، بسته به خلاقیتتون می‌تونید هر چیزی درباره گوگل بنویسید.

خب اول بگم که نت بوک گوگل با منه یعنی دارم مطلبش رو آماده می کنم!
گوگل پیجز که نوشته بودم رو هم هرکی دلش خواست میتونه مفصل تر در بارش بنویسه.

در اینجا من این دوستان رو دعوت میکنم.(بیماران گوگلی مقیم وردپرس، شاید هم بعضیهاشون نباشن)
مجازاتگر
بیزبلاگر
مزیدی
گویا آی تی
شبستان
پس فردا
(دوست دارم خیلی ها رو دعوت کنم، اشکالی نداره؟)
صبحونه
لوکادیوم : مگا آی تی (خوب شد یادم افتاد)

دوستان اولین بازی وبلاگیمه لطفا روم رو زمین نندازین😉

هرکی دلش خواست شرکت آزاده فقط خبر بده که لینکش رو بزارم.

  1. #1 توسط محمدرضا در اکتبر 2, 2007 - 10:34 ب.ظ.

    محمدجان ممنونم که من رو به بازی خودت دعوت کردی سعی می‌کنم منم یک مطلب در این زمینه تهیه و منتشر کنم😉 البته در این زمینه‌ها زیار وارد نیستم ممکنه خوب از آب در نیاد🙂

    موفق باشی

  2. #2 توسط bizbloger در اکتبر 2, 2007 - 11:39 ب.ظ.

    مينويسم! كامل درباره گوگل ريدر! درمورد بقيه هم توضيحاتي ميدم!

  3. #3 توسط مجازاتگر در اکتبر 3, 2007 - 7:09 ق.ظ.

    با اينگه سرگلش رو جناب «بيزبلاگر» چيد اما فكر مي‌كنم چيزهاي زيادي داشته باشه، من هم احتمالاً راجع به history مي‌نويسم.
    موفق و پيروز باشيد.

  4. #4 توسط soboone در اکتبر 3, 2007 - 8:20 ق.ظ.

    الان یه خورده سرم شلوغه ولی به زودی مشکلم حل میشه چشب شرکت میکنیم!🙂

  5. #5 توسط شبستان در اکتبر 3, 2007 - 11:02 ق.ظ.

    عجب بازی ما دعوت شدیم! انقدر بازی هست که یادم نمیاد! ولی به هر حال اگه وقت شد باشه.

  6. #6 توسط mehrzadpars در اکتبر 3, 2007 - 10:36 ب.ظ.

    خدا اشناا.. به حق اين روزاي عزيز تمام بيماراي اسلام رو شفاي عاجل عنايت كنه!!😉

  7. #7 توسط بنیامین در اکتبر 4, 2007 - 5:14 ب.ظ.

    http://mobinzbenyamin.persianblog.ir
    جکستان فارسی

  8. #8 توسط bizbloger در اکتبر 5, 2007 - 1:32 ب.ظ.

    مطلب گوگل ريدر رو تكميل كردم! فردا -شنبه- اپ ميكنم!

  9. #9 توسط kptools در اکتبر 6, 2007 - 3:11 ب.ظ.

    من قبلا برای گوگل ریدر مطلب نوشته ام. دیگه حوصله ندارم بنویسم.

  10. #10 توسط raoros در اکتبر 7, 2007 - 6:22 ب.ظ.

    خیلی بد شد، دخترا هیچ به حساب نمی یان این موقع ها، چون آقا پسرها فکر می کنن دخترا از آی تی و علوم غریبه ی اون !!! اطلاع ندارند، البته من می خواستم به دلیل شدت علاقه ام به پیکاسا و این که یکی از اولین ایرانی های مقیم پیکاسا بودم!!! (:دی) یه مطلبی رو در ادامه این پست شما، همون موقع که آقایون رو دعوت می کردید، بنویسم، منتها آدم که به مهمونی دعوت نشده که نمی ره خودشو اون وسط مسطا جا کنه ! بعد دیدم آقای مجازاتگر در موردش نوشته😦 (:دی)
    :))

  11. #11 توسط سحر در ژوئیه 14, 2010 - 10:27 ق.ظ.

    جالب بود
    من مایلم با شما تبادل لینک کنم اگه موافقید بگید تا لینکتون کنم بعد منو لینک کنید یا منو لینک کنید و بگید تا لینکتون کنم
    مممنون[نیشخند]

  1. Google Docs - بازی گوگلی « گویا آی تی
  2. بازي وبلاگي: بيماران گوگلي « مجازاتگر :: Punisher ::
  3. شبستان
  4. هيئت گوگلي هاي مقيم وردپرس - گوگل ريدر، فيد خواني براي همه فصول! « بيزبلاگر-آلفا
  5. بازي وبلاگي: بيماران گوگلي « :: FELON ::

پاسخی بگذارید

