سفید کردن دور عکس

سلام.

کی گفته دیگه وبلاگ نمینویسم؟ خوبم مینویسم. سایتمم مدیریت می کنم، تازه می خوام پادکست و ویدئو هم بدم بیرون کجاشو دیدین:) ایناهاش اولین ویدئو. میکروفن که نداشتم، آهنگ هم نزاشتم، کم حجم شده. با اینترنت لاک پشتی که تا اواخر مهر ما هم دوباره برمیگردیم به دورانش تا تابستون سال دیگه، نمیدونم چقدر لود میشه ولی مدت فیلم 1 دقیقه و 47 ثانیس. اگر بساط کامپیوترم تا 2 روز آینده جمع نشه (که نمیشه:D) قول میدم تا دوروز آینده یا همین امروزMOV ش رو هم آپ کنم.

هرجایی خواستید می تونید لینک بدید؛ مگه بده؟؟ تازه گوشش کمرنگ واتر مارکِ آواتارمو گذاشتم:D امکان کپی برداری 0 است می باشد (است یا می باشد؟!) مگر این که خودتون زحمت بکشید یکی بسازید که به دردسرش نمی ارزه:D یکی دیگه هم دارم برای این که زیاد تکراری نشه بعد از ادیت پس فردا میزارم. آموزش تایپو گرافی هست. چیز خیلی جالبیه.

وای چقدر نوشتم خودم حواسم نبود!! دانلود کردنی نیست باید بشینید ببیینید چون SWF درHTML هست:

اینم آدرسش – لینک

خوشتون اومد؟؟یه خروجی FLV میگیرم تو یوتوب هم میریزم ببینم طرفدار داره یا نه.

پ.ن: سلام. خوبی:D
پ.ن: (لطفا گوسفند نباشید) برخی از اوقاتي كه “بله” مي گوييد ولي در واقع منظورتان “نه” است آگاه باشيد!

  1. #1 توسط زیر خط IT در سپتامبر 28, 2007 - 10:21 ق.ظ.

    پادکستت رو بخورم ! چیز یعنی بشنوم ، بی صبرانه منتظرم

  2. #2 توسط کمانگیر در سپتامبر 28, 2007 - 8:17 ب.ظ.

    آقا من صدایی نشنیدم ها!

  3. #3 توسط شبستان در سپتامبر 29, 2007 - 1:53 ب.ظ.

    مفید!

  4. #4 توسط ستار از بندر در سپتامبر 29, 2007 - 2:08 ب.ظ.

    یهچیز خوب بزارین

  5. #5 توسط محمد جعفر در سپتامبر 29, 2007 - 3:10 ب.ظ.

    صدا که نداشت.:😀 اینو خودمم گفتم. پیش نمایش نزاشتم باید بزارم😀

  6. #6 توسط محمدرضا در سپتامبر 29, 2007 - 6:46 ب.ظ.

    سلام
    آقا من حال می‌کنم با وبلاگ شما… واسه همین می‌خوام بدونم (البته جسارتا) شما چند سالتونه! اگه می‌شه جواب بدید ممنون می‌شم😉

    ممنونم !

  7. #7 توسط lukadium در سپتامبر 29, 2007 - 10:57 ب.ظ.

    ما هم منتظریم😉

  8. #8 توسط کامیار در سپتامبر 30, 2007 - 2:10 ق.ظ.

    یحتمل الان بازش کنم سال دیگه کامل لود میشه🙂
    تلاشم رو میکنم نگاش کنم.

پاسخی بگذارید

