این مرد…

….

چون این مطلب کپی بود پاکش کردم

پ.ن: من ازین پ.ن خیلی خوشم میاد. ازین به بعد دوست دارم پایین اکثر مطالب جملاتی خارج از موضوع داشته باشم!
پ.ن:این مطلب برداشتی بود از سایت مضحک دات کام
پ.ن: خدایا من اگر به حرفت گوش نکنم، تو هزار تا بنده دیگه داری. ولی تو اگر به حرف دلم گوش نکنی من خدای دیگه ای ندارم.

  1. #1 توسط شبستان در سپتامبر 23, 2007 - 8:38 ب.ظ.

    خیلی باحال بود! :دی

  2. #2 توسط سماع در سپتامبر 25, 2007 - 3:02 ب.ظ.

    سلام…
    تمام روز هایم بوی دلتنگی میدهد/فقط از خدا باید شعر بخواهم/شعری که در آن “ای کاش” نباشد.

    منتظرم.

  3. #3 توسط زیر خط IT در سپتامبر 25, 2007 - 3:22 ب.ظ.

    سلام ، با اجازه ی خودم بهت لینک دادم ،

  4. #4 توسط محمود در سپتامبر 25, 2007 - 11:47 ب.ظ.

    درود
    عارضم به خدمتت که گاهی لایو رایتر اون مشکل رو ایجاد میکنه و گاهی درسته! نمیدونم مشکلش چیه! البته تا جایی که میشد ور رفتم با WlW ولی مشکل همچنان گاهی برجاست.
    تجربیات خودتون رو در اختیار ما بگذارید ممنون میشم.از مزیدی که خبری نشد!
    سربلند باشی

  5. #5 توسط محمد جعفر در سپتامبر 26, 2007 - 3:29 ب.ظ.

    وردپرس پیام میده:

    The authors have deleted this blog. The content is no longer available.

    فکر کنم برا اینه که به تازگی این وبلاگ بوده ولی پاکش کردن، 1-2 روز صبر کنی میره همون طور که خودش نوشته شایدم تا 2-3 ساعت دیگه قابل ثبت باشه

  6. #6 توسط محمد جعفر در سپتامبر 26, 2007 - 3:31 ب.ظ.

    وگرنه ریدایرکت میشدی به این آدرس:

    http://wordpress.com/signup/?ref=typo&new=

    آخرشم اسم وبلاگ

پاسخی بگذارید

