لینک های جدید

سلام.

مطلب نداشتم بنویسم، از طرفی مطلب های قشنگ هم زیاد بود. دیگه طاقت نداشتم.دوباره لینک میزارم:
ساعت جهانی با گوگل
دیکتاتوری رسانه ای مایکروسافت! – نظراتش رو هم نگاه کنید
امتیاز دهی گوگل – یکی از دلایل من برای این که لینک باکس ها رتبه رو پایین میارن این پاد‌کسته
قیلتریگ(!) تهدیدی برای خلوت شخصی – البته وردپرس دات کامی ها همیشه در دستسرن!
تلفظ صحییح ADSL – (از تلویزیون ایران مجری ADSL رو «ادسل» تلفظ می کنه:-))
10 کار جالب که احتمالا با جیمیل انجام نمی دادید – اتفاقا اولیشم دوست داشتم بنویسم!

به نظر شما برا این وبلاگ یه دومین بگیرم خوبه؟؟؟برام هزینه ای نداره [اضافه کنم]!
هاست هم میدن!شما او بگو بگیرم یا نه بعد بگو از کجا میگیری( خودم پنل ریلسر دارم;)) )

راستی لینکا خوب بودن؟

موفق باشید

  1. #1 توسط soboone در سپتامبر 19, 2007 - 8:14 ق.ظ.

    واقعاً مخی ها !

    جواب: منظروت چی بید؟؟

  2. #2 توسط kptools در سپتامبر 19, 2007 - 3:01 ب.ظ.

    سلام. استادی شما رو تبریک می گویم. استاد ها زیاد شدن!😀
    راستی من و مدادآی تی داریم روی یک برنامه رایتر برای لینوکس کار می کنیم. به زودی میاد.

    جواب: آخ جون. برم تو لینوکس

  3. #3 توسط soboone در سپتامبر 19, 2007 - 4:09 ب.ظ.

    اگه دوست داشتی تو مسابقهی لوگو شرکت کن

    جواب: حسش نیست!:d ولی میاد تا یکی دو روز دیگه، یه کار خوب میزنم

  4. #4 توسط محمدرضا در سپتامبر 19, 2007 - 5:20 ب.ظ.

    سلام… آقا عجب وبلاگ خوبی داری خیلی از مطالب و نوع نوشتنت خوشم اومده !!!

    موفق باشی😉

    جواب: ممنون.چاکریم;)

  5. #5 توسط mobiletools در سپتامبر 19, 2007 - 5:50 ب.ظ.

    موافقم 100% به من هم سر بزن شاید جالب باشه .

    جواب: براتون کامنت گذاشتم.

  6. #6 توسط کامیار در سپتامبر 20, 2007 - 12:07 ق.ظ.

    لینکتون کردم

  7. #7 توسط کامیار در سپتامبر 22, 2007 - 4:45 ب.ظ.

    استاد بنده هفته ی گذشته لینک شما رو در رول قرار دادم، با بلاگرولینگ پینگ کنید میاد بالا.

  8. #8 توسط soboone در سپتامبر 22, 2007 - 5:35 ب.ظ.

    سلام منظورم چیز خاصی نبود
    بعد آخه بنده خدا من که دعوتت کردم چرا روم رو زمین انداختی

    من: اولش من فکر کردم یک لوگو برا ورد پرس فارسیه که لوگو برا وبلاگ خودمون بود و من ساخته بودم. بعد من یکم خسته بودم حوصله کار فتوشاپی نداشتم، بد بختانه همون روز که میخواستم طرح بزنم، دیدم مسابقه تموم شده. خیلی ناراحتم که نتونستم شرکت کنم. ببخشید:-(

  9. #9 توسط kptools در سپتامبر 22, 2007 - 9:14 ب.ظ.

    به خدا منظورت رو متوجه نشدم! منظورت چی بود؟

    من: تو کامنت هاتون نوشتم;)

  10. #10 توسط محمدحسن در سپتامبر 22, 2007 - 11:00 ب.ظ.

    سلام
    اون چیزایی که تو وبلاگم راجع به وردپرس نوشتی رو خوندم.
    اگه اینجوری باشه خیلی عالی چون من همیشه نگران اینم که چجوری یه وبلاگ رو که خیلی آپدیت هم نیست بیام از اول تو ورد پرس راه بندازم.
    از این بابت ممنون
    ولی مشکل بزرگ دیگه من قالب وبلاگه. اون بنر فلش و همینطور اون تیپ قالبم فکر نکنم واسه ورد وجود داشته پرس باشه.
    اگه برات زحمتی نیست واسه پیدا کردن یه همچین قالبی منو راهنمایی کن.
    قربانت

    منم قالب های خیلی خوبی طراحی کردم، برای میهن بلاگ، اما تونستم ازشون دل بکنم و بیام تو ورد پرس چون ورد پرس یه سیستم مدیریت محتوای کامل رو به ما ارائه میده، مثل این که برات هاست مجانی بدن، وردپرس روش نصب کنن، ویجت ها و پلاگیناش رو نصب کنن، قالب های تحت لیسانس GNU GPL رو هم بریزن و بدن دستت.
    اما تو قسمت نمایش میرم نگا میکنم قالب های RTL رو بهت اسمشو میگم، نگا کنی ببینی کدوم بهتره. مثلا کوبیریک، پول(که رو وبلاگم هست) و… هدر فلش نمیتونی بزاری ولی مثه من میتونی عوض کنی و یه سری اختیارات داری;)
    اگر مشکل قالب داری، وردپرس با تمام امکاناتش اجازه ویرایش قالب نمیده، البته این یه مزیته که کاربرا کد های جاوا اسکریپت اضافی و لوس رو نمیزارن و این که چون قالب های وردپرس PHP هستند، اجازه تغییر قالب دادن یک فاجعه ست

  11. #11 توسط Keshvary در سپتامبر 25, 2007 - 11:51 ق.ظ.

    دوست داشتم چیزی بنویسم ولی دیدم چیزی رو که من می خواستم بگم دوستان گفتن . پس : جالب بود !!!

  12. #12 توسط محمدحسن در سپتامبر 26, 2007 - 12:06 ق.ظ.

    سلام
    محمدجعفر جان
    اگه میتونی کمکم کن. خیلی ضروریه.
    من میخوام وبلاگ webnegar.wordpress رو ثبت کنم ولی میگه قبلا ثبت شده.
    ولی وقتی وارد وبلاگ میشم، نوشته این آدرس در دسترسه و میتونی ثبتش کنید.
    چرا اینجوری شده؟
    میتونی کمکم کنی؟

پاسخی بگذارید

