مدیریت صفحات در ورد پرس


یک سوال…
می بخشید ولی اون قسمت «درباره» یا about رو چه جوری از بالای وبلاگ برداشتی؟ اصلا در کجای وردپرس دات کام میشه اون قسمت درباره یا about رو تنظیم کرد ؟
من هرچی ور رفتم نفهمیدم.

سلام.
من چون توی قسمت درباره چیزی ننوشته بودم و اکثر کاربران وقتی به این صفحه میرود انتظار یک صفحه خالی رو ندارن، منم اونو پاک کردم تا هم خودم راحت باشم هم دیگران.;)

خب برای مدیریت صفحات در ورد پرس شما وقتی به بخش مدیریت وارد میشید، برای شما تب های مختلفی از جمله: «داشبورد» ، «مدیریت» ، «نظرات» ، «لینکستان» ، و چند تب دیگر می بینید.
شما باید وارد تب مدیریت بشید یعنی روی اون کلیک کنید. بعد از این که صفحه باز شد، شما لیست مطالب رو دارید و میتونید اون ها رو مدیریت کنید. زیر تب های اصلی، چند تب فرعی به وجود آمدند(از اول بودند ولی تغییر کردند)، شما روی تب صفحات کلیک کنید(میتونید روی این لینک کلیک کنید و yourblog رو به اسم وبلاگ خودتون تغییر بدید).

در اینجا تمام صفحات لیست شدند، شما میتونید صفحه جدیدی اضافه کنید، صفحال موجود را ویرایش یا حذف کنید، بین صفحات سرچ کنید و خلاصه آنها را مدیریت کنید.:-)

نکته: الان ورد پرس به روز شده و خبری هم از تب ها نیست(شما یادتونه پیش خوان وردپرس قدیمی چه ریختی بود؟) الان شما باید به قسمت «برگه ها» زیر «پیوند ها» و بالای «ارزیابی ها» مراجعه کنید!

Share this post :
  1. #1 توسط علي جباري در سپتامبر 4, 2007 - 11:55 ق.ظ.

    همان طور که در آخرین پست من مشاهده کردید، من به راحتی و با انجام دستورالعمل های گفته شده، بالاترین را اضافه کردم. ابتدا پلاگین گفته شده را نصب کنید. سپس عکسی از پوشه ی روت و پوشه ی پلاگین هایتان بیاندازید.
    بعد این عکس را به من نشان دهید تا با پوشه ی روت و پلاگینس خود مقایسه کنم.

  2. #2 توسط علي جباري در سپتامبر 4, 2007 - 4:45 ب.ظ.

    1. خودتان که جای فایل متنی را عوض نکردید؟
    2. این فایل های متنی را کات و در پوشه ی پلاگینس کپی کنید.
    3. می توانید این فایل را دانلد و در پوشه ی پلاگینس قرار دهید.

  3. #3 توسط aramiss در سپتامبر 5, 2007 - 7:46 ق.ظ.

    ممنون

  4. #4 توسط Meyssam در دسامبر 24, 2007 - 10:45 ق.ظ.

    سلام
    میشه بگی چطوری میتونم این لینک (ادامه مطلب) رو واسه مطالبم بذارم؟
    مرسی!!

پاسخی بگذارید

