پاسخ به یکی از سوالات

سلام.

سلام دوست عزیز , من یه مشکلی دارم البته یه مشکل خیلی ساده و ابتدایی با وردپرس ( WordPress.com ) ؛ چون تازه کارم رو با وردپرس شروع کردم و قبلا با بلاگفا می نوشتم . سوالم اینه که چرا هر قالبی به جز قالب کوبیرک انتخاب می کنم متن رو از چپ به راست نشون میده چیکارش کنم که از راست نشون بده !؟ ( فک کنم باید تو CSS ها دست کاری کنم . آره ؟ ) ممنون

مشکل شما با دستکاری در css حل میشه ولی برای این کار باید به ورد پرس 5 دلار پول پرداخت کنید!
شما میتونید از همون قالب کوبیرک استفاده کنید یا مثل من عمل کنید.

از قالب pool و از نرمافزار MicrosoftWindowsLiveWrite استفاده کنید(با این که مایکروسافت رو زیاد قبول ندارم!)

هینطور میتونید قبل از نوشتن مطلب این کار رو بکنید:

به قسمت «کد» بروید.
این کد هارا در آن قسمت کپی کنید(بدون تغییر) و دوباره به قسمت «Visual» برگردید و بجای عبارت «بجای این عبارت مطلب رو بنویسید«، مطالب مورد نظرتون رو بنویسید.
کد ها:

 

<div align=right>

بجای این عبارت مطلب رو بنویسید

</div>

امیدوارم مشکلتون حل شده باشه. منتظر نظرات ارزشمندتون هستم.;)

خدا نگه دار.

  1. #1 توسط kptools در اوت 26, 2007 - 11:10 ب.ظ.

    سلام. خوبی ؟ من که خوبم!
    به وبلاگ من سر بزن. بابت لینک من هم ممنون.

  2. #2 توسط soboone در اوت 28, 2007 - 10:42 ق.ظ.

    به من هم سر بزنید و اگه دوست دارید تبادل لینک بکنیم

  3. #3 توسط علي جباري در سپتامبر 1, 2007 - 11:55 ق.ظ.

    اطلاعات شما اشتباه است.
    فایل متنی مورد نظر در پوشه ی Plugin است، نه در پوشه root خود WLW . برای دست یابی به فایل متنی نیز ابتدا باید وارد پوشه ی WLW شد و سپس وارد پوشه ی Plugins.

  4. #4 توسط mohammad در اکتبر 16, 2007 - 7:38 ق.ظ.

    سلام
    من یک مشکل بزرگ دارم چند تا کلیپ تصویری از اینتر نت دانلود کردم با عوض کردن ویندوز دیگه کار نمی کنند
    چرا ؟ چکار کنم

پاسخی بگذارید

